FAQ
Hvor raskt svarer dere på henvendelser?
Vi svarer på meldinger og e-poster i den rekkefølgen de mottas. De fleste henvendelser besvares innen 24 timer.
Er dere et fransk eller norsk firma?
Vi er et fransk firma med lang erfaring som har nyetablert en avdeling i Norge, Kipellier AS, som tar av seg utsendelser og returer.
Hvor sendes varene fra og er returadressen i Norge?
Varene sendes fra Oslo og returadressen er også i Oslo. Det er vår norske avdeling Kipellier AS som tar av seg utsendelser og returer.
Hvorfor har dere ikke et norsk telefonnummer?
Målet vårt er å levere kvalitetsvarer til en veldig god pris. Vi oppnår det ved å kutte unødig administrative kostnader og maksimere de administrative verktøyene vi allerede innehar. Dette gjør vi blant annet ved å dele kundeservice mellom bedriftene vi drifter. Du som kunde får uansett norsk kundestøtte enten på e-post, chat eller telefon samt gode priser på kvalitetsprodukter som kommer hovedsakelig fra Frankrike.
Kan jeg endre leveringsadressen min etter at bestillingen min er lagt inn?
Hvis du trenger å oppdatere leveringsadressen din, vennligst send oss en e-post umiddelbart på support@villahjem.no med navn og ordrenummer. Selv om vi vil gjøre vårt beste for å behandle forespørselen din, kan vi ikke garantere endringer når bestillingen din er pakket eller sendt.
Hvor lang er behandlingsperioden?
Vår behandlingstid er 1–2 virkedager. Bestillinger behandles mandag til fredag, unntatt store helligdager.
Hvor lang tid tar frakten?
Leveringstidene varierer, men er vanligvis 7–14 virkedager etter at bestillingen er behandlet. Et sporingsnummer vil bli gitt via e-post når bestillingen din er sendt.
Kommer bestillingen min i én pakke?
Avhengig av størrelsen og innholdet i bestillingen din, kan den sendes i flere pakker. Hvis dette skjer, vil du motta sporingsinformasjon for hver pakke.
Hva skjer hvis en vare er utsolgt eller restbestilling?
Hvis noen varer i bestillingen din er utsolgt, vil vi varsle deg via e-post med en estimert påfyllingsdato. Hvis påfylling av lager vil ta mer enn 2 uker, vil vi utstede en refusjon for den eller de utilgjengelige varene.
Jeg mottok en skadet vare. Hva bør jeg gjøre?
Vi beklager eventuelle ulemper forårsaket av å motta en skadet vare. Send oss en e-post på support@villahjem.no med navn, ordrenummer og bilder av det skadede produktet slik at vi kan hjelpe deg.
Hva hvis en vare mangler eller er skadet i bestillingen min?
Hvis du har mottatt en skadet vare eller mangler en vare fra bestillingen din, vennligst kontakt oss innen 14 dager etter levering på support@villahjem.no. Vi samarbeider med deg for å løse problemet.
Kan jeg kansellere bestillingen min?
Dersom du ønsker å kansellere din bestilling, vennligst kontakt oss umiddelbart på support@villahjem.no. Avbestillingsforespørsler er kun mulig før bestillingen er behandlet eller sendt.